اسلاید شو

Image result

ابوهاشم جعفری که از نواده ‏های حضرت جعفر طیار (ع) و از اصحاب مخصوص حضرت امام حسن عسکری و قبل از ایشان نیز از خواص اصحاب پدر بزرگوار ایشان بود، روایت نموده است که روزی در مجلس آن حضرت بود و ایشان به مناسبتی فرمود:


ابوهاشم جعفری که از نواده ‏های حضرت جعفر طیار (ع) و از اصحاب مخصوص حضرت امام حسن عسکری و قبل از ایشان نیز از خواص اصحاب پدر بزرگوار ایشان بود، روایت نموده است که روزی در مجلس آن حضرت بود و ایشان به مناسبتی فرمود: که یکی از درهای بهشت معروف نام دارد و از آن در کسی داخل نمی‏شود مگر کسانی که در دنیا به حوائج مردم رسیدگی کنند و کارهای خیر انجام دهند.  

راوی می‏گوید من پس از شنیدن این فرمایش آن حضرت در قلب خود خوشحالی‏ای احساس کردم زیرا من در برآوردن حوائج برادران دینی و شیعیان کوشا بودم.  

در این هنگام متوجه شدم که آن حضرت به من اشاره فرمود و گفت: آری، کسانی که در دنیا اهل معروفند، در آخرت هم به همان صفت شناخته خواهند شد و آنگاه درباره من دعا کرده و فرمودند خداوند تو را از آنان قرار دهد و گفتند تو به کارهای خیر خود ادامه بده و از کوشش در برآوردن حوائج برادران دینی و شیعیان دست برندار و آنچه در قلب تو گذشت، صحیح است و تو از اهل معروف می‏باشی.  
آری آن حضرت این گونه اهل خیر و اهل معروف را تشویق می‏فرمود و آنها را دلگرم می‏کرد تا پرداختن به امور خیر رواج بیشتری بگیرد ودر دنیائی که به سبب کارهای فوق‏ العاده خلفاء جور منکرات رواج بی‏سابقه‏ای یافته بود، شعله لرزان معنویت و امور خیر، یکسره از بین نرود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۲
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی